سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 377801



مشاوران ایران
صفحه نخست                  انجام پایان نامه                 تماس با ما            همکاری با ما
دوشنبه 94 دی 28 :: 12:0 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

رفرنس دهی پایان نامه با endnote

یکی از نرم افزارهایی که در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری به ما کمک میکند نرم افزار Endnote میباشد. شاید شما هم جزو کسایی باشید که مدام دغدغه رفرنس دهی را در پایان نامه دارید.یا نحوه صحیح رفرنس دهی را بلد نیستید.  در این مقاله قصد داریم تا با نرم افزار Endnote این مشکل رو برای همیشه حل کنیم .

دانش،دانشگاهی بدون واسطه در درسترس همگان

شرکت مشاوران ایران همیار شما تا آخرین لحظه دفاع از پایان نامه

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


شنبه 94 دی 12 :: 3:10 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

 index.php/ثبت-پایان-نامه-کارشناسی-ارشد.html

چگونه باید منابع پایان نامه را مطالعه کنید؟ برای انجام سریعتر پایان نامه چگونه باید منابع را مطالعه نمود ؟ وقتی قرار است منابع تحقیق مان را مطالعه کنیم، ضروری است یک الگوی استاندارد مطالعه را به کار بگیریم تا بعدا مجبور نشویم دوباره و دوباره به همان منبع مراجعه کنیم. این الگو چیست و چطور باید از تکنیک های مطالعه برای کارمان بهره بگیریم؟

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


مشاوران ایران, پروپازال, انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ,  انجام پایان نامه, تحلیل آماری

اولین قدم در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ارائه پروپازال کارشناسی ارشد میباشد. ما در این مقاله قصد داریم که تمام تعاریف و اصول اولیه مربوط به نوشتن پروپازال پایان نامه کارشناسی ارشد را مورد بررسی قرار دهیم . امید است که شما خواننده گرامی با مطالعه این مقاله دیگر نیاز به هیچ منبع دیگری نداشته باشید.

 ایران مشاور ، همگام شما در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :



در قسمت قبلی (بهترین روش پایان نامه نویسی برای آنها که پایان نامه را دوست ندارند – قسمت اول)  به بعضی از مهم ترین کارهایی که لازم است دانشجویی که پایان نامه نوسی را دوست ندارند و در عین حال مجبورند در حداقل زمان ممکن کارشان را آماده کنند، اشاره کردیم. حالا قسمت دوم این مطلب را می خوانید.توجه فرمایید که شرکت مشاوران ایران تمام تلاش خود را برای آموزش شما دانشجویان گرامی در خصوص افزایش سطح اطلاعات عمومی شما دانشجوی گرامی برای انجام پایان نامه کارشناسی ارشد انجام میدهد. شعار شرکت ما :

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


بهترین روش پایان نامه نویسی برای آنها که پایان نامه را دوست ندارند آموزش پایان نامه نویسی برای کسانی که دوست ندارند . میتوانید حتی اگه علاقه ای به پایان نامه نویسی نداری ، پایان نامه خود را انجام دهید. بهترین راه نوشتن یک پایان نامه چیست؟ این سوال را وقتی می شود پاسخ داد که بدانیم هدف و مقصدمان از نوشتن پایان نامه چیست؟ معمولا دانشجویانی که صرفا به دنبال نوشتن پایان نامه برای فارغ التحصیلی و اخذ مدرک اند (و علاقه ای به فرایند تحقیق و پژوهش ندارند و موضوع یا مساله ای هم که متناسب با پروپوزال باشند در اختیار ندارند)، نگاه و برخوردشان با ماجرای نگارش پایان نامه ، کاملا متفاوت از دانشجویانی است که به این جریان علاقه دارند و دوست دارند در چارچوب رشته شان بر روی یک موضوع خاص که ذهن و فکرشان را مشغول کرده کار کنند.

بنابراین می توانیم بگوییم ما دو دسته کلی از دانشجویان داریم: آنهایی که به پایان نامه، صرفا به عنوان یک تکلیف خسته کننده و غیرقابل تحمل نگاه می کنند که «مجبورند» برای فارغ التحصیلی شان با آن سروکله بزنند، و آنهایی که به فرایند نگارش و آماده سازی پروپوزال و پایان نامه علاقه دارند و می خواهند یک کار تحقیقاتی جدی را در پایان تحصیل شان انجام دهند.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


1   2   >   
 
   
 
انجام پایان نامه انجام پایان نامه مدیریت انجام پایان نامه صنایع انجام پایان نامه برق