سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 378034



مشاوران ایران
صفحه نخست                  انجام پایان نامه                 تماس با ما            همکاری با ما
یکشنبه 95 شهریور 21 :: 3:26 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

انجام پایان نامه این جستج



ارزش پایان نامه برای یک تحقیق چقدر است؟
از نگاه ما، مطالعه ی یک پایان نامه می تواند کمک بسیار بزرگی برای محقق باشد. مطالعه ی یک تز یا رساله ی دکترا می تواند زوایای پنهانی از تحقیق را برای ما روشن سازد که شاید هیچ گاه نتوانیم این موارد را در مقالات بیابیم. ما با مطالعه ی پایان نامه با روش تحقیق به طور دقیق آشنا می شویم و حتی می توانیم از روند کار محقق الگو های درستی را بگیریم.

یک آفت، یک مزیتند.

شما نیز می توانید با معرفی این جستجو گر رایگان به دوستان و همکلاسی های خود، علاوه بر اینکه آنها را مطلع سازید، زمنیه های کپی کاری را نیز با اطلاع رسانی هر چه بیشتر کم نمایید.

انجام پایان نامه مدیریتو گر کلمات کلیدی را از شما دریافت می کند و آن را در بین پایان نامه های منتشر شده توسط تعداد بسیار زیادی از دانشگاه های معتبر دنیا جستجو می کند و نتایج بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند. هرچند ممکن است عده ای تصور کنند که اگر این پایان نامه ها به صورت رایگان و فراوان در اختیار دانشجویان قرار بگیرند، ممکن است برخی سوء استفاده ها و کپی کاری هایی را انجام دهند. اما ما اینطور فکر نمی کنیم، ما بر این عقیده هستیم که در دسترس قرار گرفتن محتوا برای تحقیقات باعث می شود تا از کپی کاری های سطحی نگر در دانشگاه ها کاسته شود، چرا که زمانیکه همگان به این منابع دسترسی داشته باشند، ریسک کپی کاری بالا می رود و هر کسی با یک جستجوی ساده می تواند به کیفیت اثر پی ببرد. 

امید است توانسته باشیم باز هم قدمی هر چند کوچک در راستای اعتلای علم و فرهنگ علم آموزی وعلم سازی در ایران عزیز برداشته باشیم.


کم نیستند افرادی که همین پست های وبلاگ تراپیپر را کپی می کنند و در سایت های خود می گذارند و ما نیز از این مطلب مطلع هستیم. اما خواننده ی آگاه که به گوگل دسترسی دارد به سادگی می تواند مقداری از متن را در گوگل کپی کند و به نویسنده ی اصلی و پدید آور این متن اعتبار لازم را بدهد. در مورد پایان نامه ها نیز وضع به همین گونه است. 
 استفاده کنند و از بین میلیون ها میلیون پایان نامه و تز و رساله ی کارشناسی ارشد که توسط دانشگاه های مختلف دنیا منتشر شده است، پایان نامه هایی را که مورد نیازشان است، مستقیما دانلود کرده و مورد استفاده قرار ده




موضوع مطلب :



 
   
 
انجام پایان نامه انجام پایان نامه مدیریت انجام پایان نامه صنایع انجام پایان نامه برق