سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 10
  • کل بازدیدها: 377969



مشاوران ایران
صفحه نخست                  انجام پایان نامه                 تماس با ما            همکاری با ما

انجام پایان نامه


داکمن وبسایتی برای جستجو د نایاب از ناشران بین المللی در سطح دانشگاه ها و پژوهشگاه های ایران و ترا استاندارد، جامع ترین فروشگاه دانلود استاندارد های بین المللی، تقاضا داشته و دارند تا در زمینه فراهم آوری کتاب لاتین نیز گامی برداشته و نیاز این قشر فرهیخته را فراهم آورد، اما همانطور که متخصصان حوزه های اینترنتی ورم وبلاگ تراپیپر معرفی نماییم.
داکمن، وبسایتی برای جستجو دانلود و سفارش کتاب های لاتین است. داکمن قادر به تهیه کتب لاتین از تمامی ناشران، پایگاه ها از هر سال انتشاری، برای محققان کشور است. نام برخی از ناشران کتاب های لاتین در این لینک آمده است. رویه کاری داکمن بر اساس تقاضای مشتریان است و فروشگاه کتب لاتین داکمن آنچنان که به چشم می خورد مطابق رشته های تحصیلی طبقه بندی شده و در حال افزایش تعداد کتاب های خود بر اساس سفارش مشتریان است. طبق آنچه در منوی سفارش سایت داکمن نوشته شده است، سفارش ها را می توانید به ایمیل داکمن ارسال نمایید و منتظر بمانید تا داکمن برای شانلود و سفارش کتاب لاتین- امروز قصد داریم تا از طریق این وبلاگ یکی دیگر از وبسایت های خدمات دانشگاهی را به شما کاربران محترم تراپیپر معرفی کنیم.

همانطور که می دانید تراپیپر، دستیار تحقیق، تاکنون خدماتی در را کامپیوتر مستحضر هستند، کار در عرصه بسیار سخت خدمات آنلاین، از لحاظ تجاری، نه تنها مقرون به صرفه نیست، بلکه به دلیل هزینه های بالای سیستم ها و نرم افزار های کامپیوتری و نیاز به سخت افزار های بسیار گران قیمت کامپیوتری با هزینه های دلاری ماهانه، هیچ توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاران ندارد.

به همین دلیل برای رفع نیاز محققین کشور تا زمانی که مجموعه تراپیپر به این حوزه نپرداخته است، بنا به درخواست تعداد بسیار زیادی از مشتریان محترم تراپیپر که خواهان معرفی وبسایتی برای تهیه کتاب های مورد نیازشان بودند، قصد داریم تا داکمن به عنوان بهترین وبسایت تامین کننده کتاب های لاتین دانشگاهی در سطح کشور را به شما خوانندگان محتستای تهیه سفارش کتاب لاتین بطور کامل برای کاربران سایت نداشته است. اگرچه سعی نمودیم تا به امروز، بخش های مجزا از کتاب های لاتین سفارش داده شده کاربران (دارای شناسه DOI ) را با همان قیمت یک مقاله تهیه کنیم، اما به دلیل محدودیت های بسیار زیاد و دشواری های موجود، امکان تهیه و فراهم آوری سفارش کتاب بطور کامل برای کاربران تراپیپر وجود نداشته است. 
موضوع تهیه کتاب یکی از چالش های همیشگی و بزرگ محققان کشورمان بوده و هست. بدون شک می دانیم که نیاز محققان به کتب لاتین به اندازه نیاز آنها به مقالات دانشگاهی، مهم و حیاتی است ولی به دلیل هزینه های سنگین تهیه کتاب از خارج از کشور، رفع این نیاز همیشه با دشواری های فراوان همراه بوده است. 
بسیاری از محققان با خواندن رفرنس مقالات خارجی متوجه می شوند که نیاز فوری به مطالعه و بررسی کتابی دارند. وجود سایتی مانند آمازون که کتاب های بسیار زیادی برای فروش دارد گزینه بسیار خوبی است، ولی هزینه های آن زیاد است.

از طرفی دیگر، کاربران زیادی از تراپیپر که تنها مرجع اصلی تهیه مقالات جدید و حتیما در کمتر از یک هفته کتاب مورد نظر را تهیه کند.




موضوع مطلب :



 
   
 
انجام پایان نامه انجام پایان نامه مدیریت انجام پایان نامه صنایع انجام پایان نامه برق