سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 0
  • کل بازدیدها: 377857



مشاوران ایران
صفحه نخست                  انجام پایان نامه                 تماس با ما            همکاری با ما
یکشنبه 94 بهمن 11 :: 11:42 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

عمده ترین فعالیت های دپارتمان برق-الکترونیک شرکت مشاوران ایران عبارتند از :انجام پایان نامه الکترونیکشبیه سازی مدارات الکترونیک شبیه سازی مدارات در متلب | تحلیل مدارات الکترونیک

انجام پایان نامه الکترونیک

مهندسی الکترونیک یکی از گرایش های اصلی مهندسی برق میباشد.همواره دانشجویان به هنگام انجام پایان نامه ارشد الکترونیک با چالش های زیر مواجه اند: 

·        عدم تسلط به شبیه سازی مدارات الکترونیک

·        عدم تسلط به طراحی مدارات الکترونیک

·        اپآشنا نبودن با قطعات الکترونیکی

·        آشنا نبودن به  کدنویسی متلب و شبیه سازی مدارات الکترونیکی در متلب

·        عدم آشنایی با نرم افزار های تخصصی الکترونیک

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


انجام پروپازال پایان نامه

تصور نگارش پروپوزال پایان نامه برای بسیاری از افراد یک مسئله دشوار است، اما انجام این کار ترس ندارد. در عمل پروپوزال زمانی نوشته می شود که افراد نیاز به مجوزهای خاص برای پایان نامه یا نوشتن یک مقاله دارند. در این حالت پروپوزال یک راه رسمی برای مطرح کردن یک ایده و درخواست برای انجام اقدامات لازم درباره آن است. زمانی که یک پروپوزال پایان نامه را تهیه می کنید، در نظر بگیرید این پروپازال برای چه موضوعی نوشته میشود. انجام پروپازال پایان نامه شما توسط تیم تحقیقاتی مشاوران ایران به شما ارامش خیال را در تصویب موضوع و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد میدهد. برای تماس با متخصصان ما میتوانید فرم ثبت سفارش پروپوزال را پرکنید. 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


جمعه 94 بهمن 9 :: 9:35 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

عمده فعالیت های دپارتمان روانشناسی مشاوران ایران : انجام پایان نامه، مقاله و تحلیل آماری رشته روانشناسی (کلیه گرایش ها)،انجام پروپوزال روانشناسی، انجام پایان نامه روانشناسی، انتخاب موضوع پایان نامه روانشناسی، نگارش و چاپ مقاله  ISI روانشناسی،پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI رشته روانشناسی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری .

 انجام پایان نامه روانشناسی

مشاوره و انجام تخصصی پروپوزال و پایان نامه روان شناسی، مشاوره علوم تربیتی(کلیه گرایش ها) در سریعترین زمان و بهترین قیمت و کیفیت. پایان نامه ها توسط تیمی از افراد متخصص با مدارک(دکترای مشاوره خانواده، دکترای روان سنجی، کارشناسان ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه های برتر کشور ) انجام می پذیرد. نقطه قوت ما تخصص و تعهد ما است. اگر در انجام پایان نامه روانشناسی به دنبال شرکتی هستید که پا به پای شما تا سر جلسه دفاع بیاید و شما را حتی بعد از دفاع در انجام اصلاحات یاری کند با تیم پشتیبانی و تحقیقاتی مشاوران ایران از طریق پر کردن فرم سفارش تماس حاصل فرمائید.

دانش، دانشگاهی بدون واسطه در دسترس همگان

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


چهارشنبه 94 بهمن 7 :: 10:36 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

  

آیا تا بحال فکر کرده اید که میتوان براحتی میشود شش تا ده ماه کسر خدمت با پایان نامه های مرتبط با سازمان قضائی نیروهای مسلح گرفت؟ آیا به بعد از تمام کردن پایان نامه و بعد از جلسه دفاع فکر کرده اید؟ ما در این مطلب به شما تمام نکات لازم و ضروری برای گرفتن کسری خدمت را آموزش میدهیم. تیم پشتیبانی مشاوران ایران آماده کمک به شما دانشجویان گرامی برای گرفتن کسری خدمت سربازی میباشد.

دانش دانشگاهی بدون واسطه در دسترس همگان 

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


پنج شنبه 94 بهمن 1 :: 10:43 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

برای بیان مسئله در پروپوزال پایان نامه و طرح های پژوهشی باید نکاتی مانند توضیح بنیادی مساله پژوهش ، بیان اهمین مساله  ، راه حل های شناخته شده آن مساله و دلایل اهمیت پژوهش برای رفع آن مساله را در نظر گرفت . برای آشنایی با این موضوع مقاله زیر را مطالعه نمایید.پژوهشگر در بیان مسئله هدف خویش را بیان می‌کند ؛ یعنی چه چیزی می‌خواهد بگوید یا چه چیزی را می‌جوید. بیان مسئله، ظریف‌ ترین، حساس‌ترین و شاید بتوان گفت که مشکل‌ترین بخش از فرآیند پژوهش را تشکیل می دهد.

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


<   1   2   
 
   
 
انجام پایان نامه انجام پایان نامه مدیریت انجام پایان نامه صنایع انجام پایان نامه برق