سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
درباره وبلاگ

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 14
  • کل بازدیدها: 377899



مشاوران ایران
صفحه نخست                  انجام پایان نامه                 تماس با ما            همکاری با ما
سه شنبه 95 شهریور 30 :: 11:33 صبح ::  نویسنده : faramarz sadeghi

study1

مقدمه: یکی از مهمترین مهارتهای یادگیری، درک مطلب می‌‌باشد. هر چه ادراک و دریافت بهتر باشد، یادگیری و یادآوری مطالب نیز آسان تر می‌‌شود. برای درک بهتر باید هدف و انگیزه داشت. به خاطر داشته باشید که مطالعه بدون هدف و پیش زمینه همچون گردابی است که فرد را در خود گرفتار می‌‌کند.

مشاوران ایران همیار شما در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


سه شنبه 95 شهریور 30 :: 11:32 صبح ::  نویسنده : faramarz sadeghi

رفرنس دهی به سبک ونکور

تاریخچه : اولین بار در سال 1978 گروه کوچکی از سردبیران مجلات پزشکی در ونکوور بریتیش کلمبیا برای تهیه راهنمای نگارش مقالات ارائه شده در مجلات پزشکی گرد هم جمع شدند. این گروه به نام گروه ونکوور شناخته شد. حاصل این گردهمایی در سال 1979 مشتمل بر راهنمای نگارش فهرست منابع توسط کتابخانه ملی پزشکی آمریکا ارائه شد. با  توسعه این گروه,  کمیته بین المللی سردبیران مجلات پزشکی شکل گرفت.  این کمیته ویرایشهای متعددی از " قوانین یکدست و هماهنگ جهت نوشته های ارائه شده به مجلات زیست پزشکی " تهیه و چاپ کرد که بطور کامل در سال 1997 تجدید نظر شد و ویرایش اصلی و نهایی آن در سال 2001 به اتمام رسید.

مشاوران ایران همیار شما در انجام پایان نامه کارشناسی ارشد

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


یکشنبه 95 شهریور 21 :: 3:29 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

نگارش صحیح یک پایان نامه در فهم آسان آن بسیار موثر است. در این فصل مهمترین قواعد نگارشی که باید مورد توجه جدی نگارنده قرار گیرد، به اختصار بیان می‌شود. این قواعد را می‌توان در محورهای اصلی زیر دسته‌بندی کرد:

مشاوران ایران فعال در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد


? فارسی‌نویسی
? رعایت املای صحیح
? رعایت قواعدانه‌هایی است که خواندن و فهم درست یک جمله را ممکن و آسان می‌کند. در ادامه نشانه‌های معمول و متداول در زبان فارسی و موارد کاربرد آنها به اختصار معرفی می‌شوند.
1‌.3‌.1‌ ویرگول


موارد کاربرد پرانتز عبارتن نشانه‌گذاری 

1‌.1‌ فارسی‌نویسی
در حد امکان سعی کنید به 

ویرگول نشانه ضرورت یک مکث کوتاه است و در موارد زیر به‌کار می‌رود:
• در میان دو کلمه که احتمال داده شود خواننده آنها را با کسره اضافه بخواند، یا نبودن ویرگول موجب بروز اشتباه در خواندن جمله شود.
• در موردی که کلمه یا عبارتی به‌‌‌‌عنوان توضیح، در ضمن یک جمله آورده شود. مثلاً برای کنترل وضعیت فضاپیماها، به‌دلیل آن‌که در خارج از جو هستند، نمی‌توان از بالک‌های آیرودینامیکی استفاده کرد.
• جدا‌کردن بخش‌های مختلف یک نشانی یا یک مرجع
• موارد دیگر از این قبیل
پیش از ویرگول نباید فاصله گذاشته شود و پس از آن یک فاصله لازم است و بیشتر از آن صحیح نیست.
1‌.3‌.2‌ نقطه
نقطه نشانه پایان یک جمله است. پیش از نقطه نباید فاصله گذاشته شود و پس از آن یک فاصله لازم است و بیشتر از آن صحیح نیست.
1‌.3‌.3‌ دو نقطه
موارد کاربرد دونقطه عبارتند از:
• پیش از نقل قول مستقیم
• پیش از بیان تفصیل مطلبی که به اجمال به آن اشاره شده‌است.
• پس از واژه‌ای که معنی آن در برابرش آورده و نوشته می‌شود.
• پس از کلمات تفسیر‌کننده از قبیل «یعنی» و ...
پیش از دونقطه نباید فاصله گذاشته شود و پس از آن یک فاصله لازم است و بیشتر از آن صحیح نیست.
1‌.3‌.4‌ گیومه
موارد کاربرد گیومه عبارتند از:
• وقتی که عین گفته یا نوشته کسی را در ضمن نوشته و مطلب خود می‌آوریم.
• در آغاز و پایان کلمات و اصطلاحات علمی و یا هر کلمه و عبارتی که باید به‌صورت ممتاز از قسمت‌های دیگر نشان داده شود.
• در ذکر عنوان مقاله‌ها، رساله‌ها، اشعار، روزنامه‌ها و ...
1‌.3‌.5‌ نشانه پرسشی
پیش از «؟» نباید فاصله گذاشته شود و پس از آن یک فاصله لازم است و بیشتر از آن صحیح نیست.
1‌.3‌.6‌ خط تیره
موارد کاربرد خط تیره عبارتند از:
• جدا‌کردن عبارت‌های توضیحی، بدل، عطف بیان و ...
• به‌جای حرف اضافه «تا» و «به» بین تاریخ‌ها، اعداد و کلمات

1‌.3‌.7‌ پرانتزجای کلمات غیر‌فارسی از معادل فارسی آنها استفاده کنید، به‌ویژه در مواردی که معادل فارسی مصطلح و رایج است‌.‌ به‌طور مثال استفاده از کلمه «لذا» به‌جای «برای همین» یا «به‌همین دلیل» توجیهی ندارد‌. همچنین کلمه «پردازش» زیباتر از «پروسس» و معادل فارسی «ریز‌پردازنده» مناسب‌تر از «میکروپروسسور» است‌.‌ در این‌گونه موارد چنانچه احتمال عدم آشنایی خواننده با معادل فارسی وجود دارد، یا اصطلاح غیر‌فارسی معمول‌تر است، در اولین ظهور کلمه فارسی، اصل غیر‌فارسی آن به‌صورت پاورقی آورده شود‌.‌ اگر به‌ناچار باید کلمات انگلیسی در لابه‌لای جملات گنجانده شوند، از هر طرف یک فاصله بین آنها و کلمات فارسی پیش و پس از آنها در‌نظر گرفته شود‌.‌ چنانچه در پایان نامه از مختصر‌نویسی استفاده شود، لازم است در اولین استفاده، تفصیل آن در پاورقی آورده شود‌.‌ 

مثلاً: همگی می‌دانیم که از سیستم تعیین موقعیت فراگیر (GPS) می‌توان برای تعیین موقعیت جغرافیایی یک وسیله پرنده استفاده کرد.
1‌.2‌ رعایت املای صحیح فارسی
رعایت املای صحیح فارسی به مطالعه و درک راحت‌تر کمک می‌کند. همچنین در نوشته‌های فارسی باید در حد امکان از همزه « ء، أ، ؤ، ة، إ، ئ» استفاده نشود‌.‌ به‌عنوان مثال «اجزاء هواپیما» و «آئین نگارش» ناصحیح، اما «اجزای هواپیما» و «آیین نگارش» صحیح هستند.‌
1‌.3‌ رعایت قواعد نشانه‌گذاری

منظور از نشانه‌گذاری به‌کار‌بردن علامت‌ها و نشد از:
• به‌معنی «یا» و «یعنی» و وقتی که یک کلمه یا عبارت را برای توضیح بیشتر کلام بیاورند.
• وقتی که نویسنده بخواهد آگاهی‌های بیشتر (اطلاعات تکمیلی) به خواننده عرضه کند.
• برای ذکر مرجع در پایان مثال‌ها و شواهد.
نکته: بین کلمه یا عبارت داخل پرانتز و پرانتز باز و بسته نباید فاصله وجود داشته باشد.

 

 




موضوع مطلب :


انجام پایان نامه


داکمن وبسایتی برای جستجو د نایاب از ناشران بین المللی در سطح دانشگاه ها و پژوهشگاه های ایران و ترا استاندارد، جامع ترین فروشگاه دانلود استاندارد های بین المللی، تقاضا داشته و دارند تا در زمینه فراهم آوری کتاب لاتین نیز گامی برداشته و نیاز این قشر فرهیخته را فراهم آورد، اما همانطور که متخصصان حوزه های اینترنتی ورم وبلاگ تراپیپر معرفی نماییم.
داکمن، وبسایتی برای جستجو دانلود و سفارش کتاب های لاتین است. داکمن قادر به تهیه کتب لاتین از تمامی ناشران، پایگاه ها از هر سال انتشاری، برای محققان کشور است. نام برخی از ناشران کتاب های لاتین در این لینک آمده است. رویه کاری داکمن بر اساس تقاضای مشتریان است و فروشگاه کتب لاتین داکمن آنچنان که به چشم می خورد مطابق رشته های تحصیلی طبقه بندی شده و در حال افزایش تعداد کتاب های خود بر اساس سفارش مشتریان است. طبق آنچه در منوی سفارش سایت داکمن نوشته شده است، سفارش ها را می توانید به ایمیل داکمن ارسال نمایید و منتظر بمانید تا داکمن برای شانلود و سفارش کتاب لاتین- امروز قصد داریم تا از طریق این وبلاگ یکی دیگر از وبسایت های خدمات دانشگاهی را به شما کاربران محترم تراپیپر معرفی کنیم.

همانطور که می دانید تراپیپر، دستیار تحقیق، تاکنون خدماتی در را کامپیوتر مستحضر هستند، کار در عرصه بسیار سخت خدمات آنلاین، از لحاظ تجاری، نه تنها مقرون به صرفه نیست، بلکه به دلیل هزینه های بالای سیستم ها و نرم افزار های کامپیوتری و نیاز به سخت افزار های بسیار گران قیمت کامپیوتری با هزینه های دلاری ماهانه، هیچ توجیه اقتصادی برای سرمایه گذاران ندارد.

به همین دلیل برای رفع نیاز محققین کشور تا زمانی که مجموعه تراپیپر به این حوزه نپرداخته است، بنا به درخواست تعداد بسیار زیادی از مشتریان محترم تراپیپر که خواهان معرفی وبسایتی برای تهیه کتاب های مورد نیازشان بودند، قصد داریم تا داکمن به عنوان بهترین وبسایت تامین کننده کتاب های لاتین دانشگاهی در سطح کشور را به شما خوانندگان محتستای تهیه سفارش کتاب لاتین بطور کامل برای کاربران سایت نداشته است. اگرچه سعی نمودیم تا به امروز، بخش های مجزا از کتاب های لاتین سفارش داده شده کاربران (دارای شناسه DOI ) را با همان قیمت یک مقاله تهیه کنیم، اما به دلیل محدودیت های بسیار زیاد و دشواری های موجود، امکان تهیه و فراهم آوری سفارش کتاب بطور کامل برای کاربران تراپیپر وجود نداشته است. 
موضوع تهیه کتاب یکی از چالش های همیشگی و بزرگ محققان کشورمان بوده و هست. بدون شک می دانیم که نیاز محققان به کتب لاتین به اندازه نیاز آنها به مقالات دانشگاهی، مهم و حیاتی است ولی به دلیل هزینه های سنگین تهیه کتاب از خارج از کشور، رفع این نیاز همیشه با دشواری های فراوان همراه بوده است. 
بسیاری از محققان با خواندن رفرنس مقالات خارجی متوجه می شوند که نیاز فوری به مطالعه و بررسی کتابی دارند. وجود سایتی مانند آمازون که کتاب های بسیار زیادی برای فروش دارد گزینه بسیار خوبی است، ولی هزینه های آن زیاد است.

از طرفی دیگر، کاربران زیادی از تراپیپر که تنها مرجع اصلی تهیه مقالات جدید و حتیما در کمتر از یک هفته کتاب مورد نظر را تهیه کند.




موضوع مطلب :


یکشنبه 95 شهریور 21 :: 3:28 عصر ::  نویسنده : faramarz sadeghi

 

انجام پایان نامه

 مدیریت مالی یکی از گفاع استخراج مقاله و آموزش چاپ مقالات ISI-ISC علمی و پژوهشی برای سفارش پایان نامه مدیریت اجرایی میتوانید یکی از فرم های زیر را پر کنید . تیم مدیریت مشاوران ایران در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت. سفارش پایان نامه انتخاب موضوع سفارش پروپوزال معرفی رشته مدیریت مالی هدف از این دوره آموزش نیروی انسانی متخصص شرکتهای دولتی و خصوصی است. در این دوره دانشجویان با تئوریهای نوین مدیریت مالی و کاربرد آن می باشد. شرکت کنندگان در این دوره، علاوه بر آشنایی با مسائل نظری دانش مدیریت مالی با زمینه  و رضامندی‌ شغلی‌ در شرکت x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه بررسی اثر بخشی آموزش ضمن خدمت در واحدهای سازمان سیاحتی و 

انجام پایان نامه مدیریت

مراکز تفریحی شرکت x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه نقش‌ اطلاعات‌ حسابداری‌ در تصمیم‌ گیریهای‌ مدیران‌ عالی‌ شرکت x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه تاثیر آموزش ضمن خدمت بر افزایش کارایی کارکنان در شرکت x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه بررسی استراتژی های باریابی مناسب جهت توسعه صادرات در صنایع غذائی · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه بررسی تاثیرانگیزاننده ها و پاداشها در نگهداری کارکنان شرکت x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه کاربرد مدل اطلاعاتی مدیریتی نومن در بخش سفارشات خارجی گروه صنعتی x · انجام پایرایش های ارشد مدیریت میباشد . انجام پایان نامه مدیریت مالی توسط دپارتمان مدیریت در موسسه مشاوران ایران صورت میپذیرد . رشته مدیریت مالی یکی از رشته های پر طرفدار در بین جوانان تحصیلکرده در هر نقطه ای از جهان می باشد. دپارتمان مدیریت یکی از مجرب ترین دپارتمانهای این موسسه است که در زمینه انتخاب موضوعات پایان نامه مدیریت مالی، انجام پایان نامه مدیریت مالی و ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه انجام پایان نامه مدیریت آماده خدمت رسانی به تمام دانشجویان گرامی میباشد. انجام پایان نامه مدیریت مالی مراحل انجام پایان نامه مدیریت مالی انتخاب موضوع پایان نامه مدیریت مالی بر اساس کلید واژه های مدیریت اجرایی بر اساس جدید ترین مقالات 2014 و 2015 آموزش ارائه موضوع به دانشگاه به منظور درک صحیح دانشجویان تصویب موضوع و نگارش پروپوزال+آموزش پروپوزال نویسی تصویب پروپوزال و نگارش مبانی نظری تحقیق آموزش بخش اول مبانی نظری تحقیق طراحی ابزار تحقیق+ آموزش نحوه توزیع پرسشنامه تجزیه و تحلیل اطلاعات و آموزش نرم افزار های SPSS-AMOS-LISREL-EQS-EVIEWهای نوین در این رشته و جایگاه آن در عرصه عمل آشنا خواهند شد. افزایش قدرت تحلیل امور پیرامون ما با استفاده از ابزارهای کاربردی از ویژگیهای این دوره می باشد . از نمونه پایان نامه های انجام شده توسط دپارتمان مدیریت شرکت مشاوران ایران : · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه بررسی‌ پیامدهای‌ نگرش‌ نامطلوب‌ دبیران‌ دبیرستانهای‌ دولتی‌ شهر x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه نگرش کارکنان شهرداری شهر x نسبت به سیستم اطلاعاتی مکانیزه · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه مقایسه‌ تاثیر انگیزاننده‌ها و پاداش‌ها بر جذب‌ و نگهداری‌ منابع‌ انسانی‌ یروی‌ شرکت x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه بررسی‌تاثیر فشارهای‌ شغلی‌ بر رضایت‌ شغلی‌ و عملکرد شغلی‌ در بین‌ مدیران‌ شرکت x · انجام پایان نامه مدیریت مالی در زمینه رابطه‌ بین‌ برداشت‌ عدم‌ تساوی‌ در پاداش‌S-EXPERT CHOICE-TOPSIS تکمیل پایان نامه آموزش پیش دان نامه مدیریت مالی در زمینه ارزیابی وضعیت تکنولوژی در شرکت x




موضوع مطلب :


<   1   2   3   >   
 
   
 
انجام پایان نامه انجام پایان نامه مدیریت انجام پایان نامه صنایع انجام پایان نامه برق